HIV PCR Luotettavuus

Valvoja: Moderaattori

Nallekarhu
Newbie
Newbie

HIV PCR Luotettavuus

Viesti Kirjoittaja Nallekarhu » Ke Kesä 10, 2020 9:04 am

Hei,
Voisiko joku please vastata minulle. Löytääkö HIV PCR viruksen verestä huolimatta siitä missä vaiheessa infektio on?
Pelkään, että minulle ei ole kehittynyt vasta-aineita. Minulla on ollut todellinen riskitilanne vuosia sitten. Nyt sitten kaikki pitkälle edenneen HIV-infektion oireet: hermosärky, paiseita selkä ja Niska täynnä jnee.
Please älkää leimatko hulluksi. Oireeni eivät ole kuviteltuja, vaan todellisia ja vuosikausia kestäneet. Olen jopa mittauttanut auttajasoluni. Viimeksi ne olivat n. 600 pinnassa. Nyt on mennyt niin paljon rahaa eri lääkäreihin, että en ole saanut käytyä mittauttamassa uudelleen.
Mikä muu tauti tuhoaa vastustuskyvyn ja tarttuu?
Olen epätoivon partaalla. Antibiootit auttoivat aluksi hermosärkyyn, mutta eivät enää. Paiseita vain tulee lisää ja lisää.
Please jos joku jaksaisi vastata.
Tuhannet kiitokset

Eki65
Newbie
Newbie

Re: HIV PCR Luotettavuus

Viesti Kirjoittaja Eki65 » Ke Kesä 10, 2020 11:34 am

Hei
HIV PCR -testi kertoo, onko ihmisellä veressään hi-viruksen geneenimateriaalia. Tämä materiaali tulee näkyviin parin viikon kuluttua hiv-tartunnasta, eikä se enää häviä elimistöstä. Koska olet saanut omasta HIV PCR -testistäsi negatiivisen tuloksen, oireesi eivät johdu hiv-tartunnasta.

Hyvää kesää!

Eki

Nallekarhu
Newbie
Newbie

Re: HIV PCR Luotettavuus

Viesti Kirjoittaja Nallekarhu » Ke Kesä 10, 2020 10:36 pm

Hei Eki,
Kiitos todella, todella paljon vastauksestasi. Minulle on tehty hiv pcr useamman kerran.

Oireeni ovat sitten jonkun muun kuten ehkä borrelioosin aiheuttamia. Jotkut kroonisen borrelioosin puolestapuhujat sanovat, että se voi tarttua veren välityksellä eli ehkä lapseni ovat saaneet sen minulta.
Pitää ottaa lääkärin yhteyttä. Sen vain haluan kaikille sanoa, että jos teillä on omituisia oireita, joille ei löydy syytä, tarkistuttakaa borrelioosi.
Minulle se on aiheuttanut hirveät hermosäryt. Puolustusjärjestelmäni ei toimi yhtään. Minulla on toistuvia tulehduksia ja kamalia paiseita ihossa.

Kiitos vielä tuhannesti Eki vastauksestasi.

Vastaa Viestiin